سلام بر حسين و حسينيان---لعنت بر يزيد و يزيديان----سلام بر ائمه معصومين----سلام بر همه ى انبيا و اوصيا و مرسلين و شهدا و صديقين و همه ى بندگان خوب خدا----سلام بر امام زمان(عج)----سلام بر اسراى كربلا----يا مهدى ادركنى

اسلايدر

حذف نام شهید از یک مدرسه! +عکس

حذف نام شهید از یک مدرسه! +عکس

تابلوی این مدرسه در ابتدا به نام شهید «صغری عصاریان» طراحی و نوشته می شود و بعد از گذشت مدت زمانی از ساخت و در حالی که همه خیرینی که این مدرسه را برای فرزندان دزفول ساخته بودند منتظر افتتاح آن بودند، تابلوی شهید مدرسه توسط عده ای نا شناس مورد هتک حرمت قرار می گیرد اما باز هم مدرسه افتتاح نمی شود.

سال 1391 قرار بود مدرسه ای در شهر دزفول با نام شهید «صغری عصاریان» که بیش از نیمی از هزینه های ساخت آن توسط خیرین مدرسه ساز پرداخت شده بود افتتاح گردد. اما از سال 91 تا 93 این روند به طول انجامید تا برخی از مسئولین بتوانند نام مدرسه را تغییر داده و اسم شهید را از آن حذف نمایند.


آنگونه که در تصویر می بینید تابلوی این مدرسه در ابتدا به نام شهید «صغری عصاریان» طراحی و نوشته می شود و بعد از گذشت مدت زمانی از ساخت و در حالی که همه خیرینی که این مدرسه را برای فرزندان دزفول ساخته بودند منتظر افتتاح آن بودند، تابلوی شهید مدرسه توسط عده ای نا شناس مورد هتک حرمت قرار می گیرد اما باز هم مدرسه افتتاح نمی شود.


اخیرا آموزش و پرورش دزفول با ارسال نامه ای به خیرین مدرسه ساز ایشان را برای جشن افتتاح مدرسه ای با نام مدرسه معصوم که همان شهید «صغری عصاریان» بوده است، دعوت می کند که خیرین با نوشتن نامه و بیان سخنان مقام معظم رهبری در حضور آقای فانی وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه مدرسه ای که توسط خیرین ساخته می شود نامش نیز توسط ایشان انتخاب می گردد اما آموزش و پرورش دزفول در اقدامی قابل تأمل تابلوی مدرسه را عوض کرده و نام شهید را حذف و مدرسه معصوم را جایگزین آن نمود.


این مدرسه برای فرزندان شهر جنگ زده و مقاوم دزفول افتتاح شده است اما نام شهیدش را حذف کرده اند

منبع:خادم الشهدا



موضوعات: عكس,اخبار,
برچسب ها: حذف نام شهید از یک مدرسه , شهيد , نام شهيد , دبستان شهيد صغری عصاریان ,
[ بازدید : 2551 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 10 فروردين 1394 ] [ 3:12 ] [ سلام بر حسين(علیه السلام) ]